Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
Education Libraries
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Coordonnées
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 34 No. 1 (2011): Wearing Many Hats

Vol. 34 No. 1 (2011): Wearing Many Hats

Publié-e: 2017-09-19
  • Wearing Many Hats

    Jacqueline Snider
    3
    • PDF (English)

Articles

  • Dissertation 101: A Research and Writing Intervention for Education Graduate Students

    Anne Switzer, Sherry Wynn Perdue
    3-14
    • PDF (English)
  • The Role of Multicultural Information in Experiential Learning

    Lan Shen
    15-22
    • PDF (English)
  • Selecting Diverse Resources of Native American Perspective for the Curriculum Center: Children’s Literature, Leveled Readers, and Social Studies Curriculum

    Nadean Meyer
    23-32
  • Identifying Information Behavior in Information Search and Retrieval Through Learning Activities Using an E-learning Platform Case: Interamerican School of Library and Information Science at the University of Antioquia (Medellín-Colombia)

    Alejandro Uribe Tirado, Wilson Castaño Muñoz
    33-49
    • PDF (English)

Book Reviews

  • Book Reviews

    Warren Jacobs, Celeste Moore, Barbie Keiser
    50-55
    • PDF (English)

Développé par

Open Journal Systems

Langue

  • English
  • Français (Canada)

Renseignements

  • Pour les lecteurs-trices
  • Pour les auteurs-es
  • Pour les bibliothécaires

ISSN: 0148-1061

© 2020 Special Libraries Association-Education Division

  

 

À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.