Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
Education Libraries
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Coordonnées
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 35 No. 1-2 (2012)

Vol. 35 No. 1-2 (2012)

Publié-e: 2017-09-19
  • Editorial

    Jacqueline Snider
    3-4
    • PDF (English)

Articles

  • Information Anxiety and African-American Students in a Graduate Education Program

    Patricia Fields Katopol
    5-14
    • PDF (English)
  • Beyond a Fad: Why Video Games Should Be Part of 21st Century Libraries

    Kym Buchanan, Angela M. Vanden Elzen
    15-33
    • PDF (English)
  • Information Literacy Outreach: Building a High School Program at California State University Northridge

    Coleen Meyers Martin, Eric P. Garcia, Marc McPhee
    34-47
    • PDF (English)
  • From Pedagogical Museum to Instructional Material Center: Education Libraries at Teacher Training Institutions, 1890s to 1970s

    Ramirose Attebury, Michael Kroth
    48-58
    • PDF (English)
  • Information Literacy Skills for Preservice Teachers: Do They Transfer to K-12 Classrooms?

    Marcia Stockham, Heather Collins
    59-72
    • PDF (English)
  • Resources on the Net: Current Challenges to Public Education and Public Libraries and Responses from Academic Libraries

    Chris Bober
    73-75

Book Reviews

  • Book Reviews

    Barbie Keiser, Amy Catalano, Mona Anne Niedbala
    76
    • PDF (English)

Member Profile

  • Our Editorial Board

    Debbie Bogenschutz, Lesley Farmer, Karen McQuillen, Jacqueline Snider
    2
    • PDF (English)

Développé par

Open Journal Systems

Langue

  • English
  • Français (Canada)

Renseignements

  • Pour les lecteurs-trices
  • Pour les auteurs-es
  • Pour les bibliothécaires

ISSN: 0148-1061

© 2020 Special Libraries Association-Education Division

  

 

À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.